Update

Nämen tjenare
 
Var ju inte igår om man säger så men ja de senaste månaderna har varit rätt konstiga. Det visades sig att Jensen inte alls passade mig så jag bytte till Roden och jag måste säga att jag ändå uppskattar att det bara tar en halvtimme till skolan även om jag älskar Stockholm. Men jag är ju ändå där från och till, igår var jag där med Bella och hittade ett mysigt café och efter det en liten sko butik med mina nuvarande skor. Sjukt snygga! Älskar att bara gå lite vilse i stan och plötsligt hitta en massa nytt.
 
Idag var det ff hos elida så vi fixade lövbiff och räfflad potatis med bea och satan så gott det var!
Börjar närma sig lov nu och det ska bli så skönt att slippa prov och inlämnigar.. vill planera något roligt så man har något att se fram emot. Just nu är det bara segt, fast ser fram emot halloween och snö & jul. Och BREAKING DAWN. Kan inte fatta att det snart är slut...
Vill också försöka gå på Chris Brown och Swedish House mafia med det sista verkar rätt kört...
Okej jag kanske ändå har lite saker att se fram emot men ja, fortfarande segt just nu.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0