Shopping!

Var i Kista Galleria igår med Emmy och Cassie och fick med mig några snyggingar hem! Regnade större delen av dagen så det var skönt att gå inomhus iallafall. Vart har det fina vädret tagit vägen? På Cassies födeslsedagen satt vi i en park på djurgården i solen men nu är det bara regn hela tiden. Man fattar ju inte att det är sommarlov när man inte kan bada eller sola... Men ja först i lördags blev det lite barnkalas eftersom min syster fyllde 6 år, så då blev det en myskväll hos pappa med tårta och ballonger. ;) Dagen efter mötte jag upp tjejerna vid tc och sen så blev det shopping hela dagen och fick som sagt med mig lite grejer. Favoriten är definitivt blommiga linnet som är lite bustier liknande. Sov iaf hos Emmy och idag har jag bara tagit det lugnt.
Imorgon ska jag träffa mina favorittjejer Cassie och Dannie och sen får vi se om det blir Norrtälje med mopparna för oss haha, se upp. ;)

Ska försöka bli bättre på att blogga nu under sommarlovet, så ska försöka skirva imorgon också. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0