Mr.Wrong on my mind

Sitter uppe och har precis kollat klart på True Blood, snackar lite med Fia som precis har kommit hem från London. :D Vi planerar lite inför imorrn. Ska fira och äta mat med familjen imorrn och senare på kvällen blir det ut med vännerna, vi ska väl sitta ett gäng vid vattnet och grilla osv. Ska bli rätt mysigt! Haha har en känsla av att det kommer spåra men det är så det är på midsommar! ;)
Ska iallafall upp rätt tidigt imorrn och försöka steka lite sen fixa lite inför kvällen och efter det kör vi!

Idag när jag vakna drog jag ut direkt och la mig och stekte. Helvete vad varmt det blir, men man börjar se resultat så det är värt det. ;) Men efter två timmar så orkade jag inte mer så drog in och städade lite. Mötte sen upp ett gäng vänner för lite middag, kebab! Sen drog jag in till Norrtälje en snabbis för att hämta lite saker hos Fanny och sen hem igen. Nu ska jag ta det lite lugnt och strax sova men imorrn blir det full rulle. Vet inte om jag hinner uppdatera men ska försöka.

Take it easy idag, glad midsommar! ;)



Bilder från midsommar förra året. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0