Midsommar

Tillbaka igen, cred till mig som har fått ihop några inlägg nu! Igår var det ju midsommar och det blev ingen dans eller nått sånt där men god mat(grillat!!!) och fint väder iallafall. :) På kvällen drog jag och ett gäng vänner till vattnet och satte oss vid brasan, lite chillkrök sådär men sen drog jag och tjejerna vidare och träffade några lirare vid Mälby så vi stannade där resten av kvällen. Fia och Bellan körde nattbad men jag bangade haha. :) Blev en rätt najs midsommar ändå! :)

Idag var vaknade jag vid två, men det var ändå bara grått och regnigt ute så egentligen hade man ju lust att stanna i sängen hela dagen men drog mig upp till slut. Kollade lite på tv och tog det bara lugnt. Nu på kvällen drog jag, Fia, Bellan och Sofie till donken och käkade lite men det var väl det. Inga planer för imorgon, söndag... Yey...
Nu ska jag lyssna lite på Nicki Minaj innan det blir sängen för mig. Puss & kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0