Juni

Hej hörrni, väldigt länge sen sist men fick ett ryck att skriva nu. Är officiellt klar med allt i skolan och nu är det bara det som är någelunda kul kvar. På onsdag är det ledigt, på torsdag är det School's out party på Mobergs som jag funtar att dra på, på fredag har vi avslutningsfest och sen har jag hela helgen ledig. Veckan efter återstår bara avslutningslunch och själva skolavslutningen sedan är det sommarlov! Kan inte riktigt fatta det men ja, det ska bli så jävla skönt!

Har haft en riktigt bra helg också, i fredags var jag och tjejerna på fest med vänner och på lördagen hade jag, Bella och Fia myskväll med film och godis hemma hos henne. Välbehövligt efter fredagen! På södagen var det dags för Big Brother Final hos Bella och Hanna vann. Hon var en värdig vinnare men hade nästan hellre velat sett Amandus som vinnare... Men grattis till Hanna iallafall! Vad har ni haft för er? Något kul? Jag har själv inte uppdaterat er om allt som hänt men kan säga att den senaste tiden iallafall varit något av det bättre! Kan vara att sommaren är påväg och solen har kikat fram ibland. Dock så har det spöregnat hela helgen och idag, då vi var på ett fort i Vaxholm med klassen. Helt ok men föredrar Grönan. :) Haha kommer sakna hela 9an så jävla mycket när vi slutar, vi känns typ som en familj haha. Hatar och älskar varandra från och till men trots det så kan dom ju vara rätt underbara!

Vi hörs när vi hörs, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0