21 juli

Hejsan, sitter och kollar på Sex and the City filmen just nu. Kom hem för nån timme sedan efter att ha varit en sväng i Norrtälje, vi var där igår ett gäng och vi körde faktiskt dit med mopparna haha. :) Tog ca 40 min men det var riktigt nice! Därför drog vi in idag igen och plus att vi träffade på några kanadensare på donken igår också så vi träffade dem precis innan vi drog hem. Så jävla kul att snacka engelska, och man skrattar ju ihjäl sig när de ska snacka svenska haha! Ja men det var en trevlig kväll ända tills jag skulle kliva ur bilen när vi var hemma och glömmer bort att mobilen ligger i knät så nu har jag fetaste sprickan på skärmen. Mys! Jaja, sånt som händer så får väl fixa det nån dag...
Men utom det så har det varit två rätt okej dagar. :) Jag blir rastlös som fan av att bara sitta hemma så får se till att något händer. Börjar inte jobba förräns i juli så har några lediga dagar kan man säga, bara höra av sig om någon vill ses! Men först, midsommar på fredag. Vad är era planer? Jag har fortfarande inte bestämt mig..

Puss puss

Me and my girls. ♥
Haha moppe brudarna, tankade och ready to go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0