I just want you close

Har haft en riktigt bra helg faktiskt. I fredags blev sov jag hos Dannie med Cassie och Fillan var med en stund också. Vi badade jacuzzi och tog det bara lite lugnt. På lördagen blev det party hos Mickis med massa människor, blev jäkligt kul faktiskt! Idag vaknade jag upp hemma med Fia vid halv ett ungefär. Mötte upp Dannie, Cassie och Mickis för middagsdejt på Ankaret. Blev kebab för mig, perfekt dagen efter käk. Ikväll blir det att bara vara hemma och ta det lugnt för mig. Kanske lite Sex And The City maraton? Kan inte få nog av den serien. :)
 
Såg förresten att Eurovision ska hållas i Malmö, och vafan är det om? För mig är det självklart att det ska hållas i HUVUDSTADEN oavsett land. Så för mig blir det Eurovision på tv nästa år igen då.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0