Just half of my heart

Sitter återigen hemma efter en rätt tråkig kväll. Ska försöka ta göra nåt åt mitt Sex and the city beroende, har precis kollat klart på alla säsonger och börjar om direkt. Det är typ min levnadskraft haha... Vet inte vad det är men jag bara älskar det. Men just nu är det iallafall John Mayer i hörlurarna, hans musik hjälper alltid. Bäst.

Nuförtiden jobbar jag för det mesta, och inga direkt roliga tider så är oftast jävligt trött och måste lägga mig tidigt.. Usch usch. Men sen kommer lönen och då är det värt det alltså! Förra veckan blev det några soliga dagar efter allt regn så jag har spenderat dagarna med fina människor på bryggan och bara badat och solat. Så jävla najs. Man uppskattar det verkligen när det bara varit skitväder hela jävla sommaren...
Har haft en underbar helg iallafall. Mys med vänner och sen blev det party på lördagen för att fira Pontus, bara drag och ingen sömn. Bokstavligt. Usch, kom hem vid nio på morgonen och sov till fem på dagen. :D Men det var det värt! Hade en riktigt bra kväll vilket jag verkligen behövde.
 
Nu ska göra absolut ingenting och imorgon njuta av sovmorgon, och väderprognosen har visat sol och 25 grader så förmodligen blir det sol och bad. BÄST.
Puss
 
Lite bilder från i lördags.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0