It's a quarter after one, im all alone and i need you now

Hejsaaaan!
 
Idag blev det jobb på morgonen. Kunde inte somna när jag kom hem så drog igång lite träning och sen blev det att sola lite. Rätt mys! På kvällen träffade jag Elida först och sen kom det massa människor och när det började spöregna som aldrig förr tog det inte lång tid förräns jag och Bella körde vattenkrig mot killarna. Dom waina över sina mobiler men själv hade man mobilen på sig när man blev buren till en jävla stupränna och blev TOTALT genomblöt. Men satan va kul det va! :D När jag kom hem så ja, ungefär översvämmning i hallen nått sånt där... :D
 
Imorgon är jag ledig men ska försöka komma upp i tid och försöka träna lite och äta. Sen tror jag att det blir att vara med Danni, får la se vad vi hittar på. Men nu väntar sängen, synd bara att det inte regnar lika mycket längre... Finns det något mysigare än att somna till regn som smattrar på rutan?
 

Jag och bella mitt i regnet idag(kläderna kunde väl blivit liiite mer uttöjda?) och en bild från när jag och Elida badade igår :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0