I bruise easily, so please be gentle

Hej bloggen, haha mer uttjatad mening får man leta efter...
 
Men iallafall, har jobbat den senaste tiden så har slarvat med bloggen men ja nu är jag iallafall här.
Igår var jag ledig och kunde iallafall njuta av ledighet dagen efter så det blev lite party på kvällen men jag var bara allmänt otaggad så jag och tjejerna drog hem till Fanny runt två och jag somna till tvn, haha tittade på en gammal skräckfilm. Det var nog mer som en komedi... Imorse vakna vi upp vid 1 till solsken men alla var lite sega efter kvällen så Fanny sprang iväg och köpte fika på ett bageri och sen blev det kaffe och kanelbullar på balkongen. Mys! På kvällen träffade jag lite folk och badade, invigde min nya bikini som jag beställde på rean på H&Ms hemsida, skitsnygg! Sen blev det fiske med Elida, vi drog upp abborarna med killarna fick döda dem. ;) Så det ska vara!
Imorgon hoppas jag på bra väder, tror det blir att hitta på något med Daniella så hoppas på lite sol och bad! :)
 
Nej nu blir det sängen för mig, men först lite sex and the city. Helt jävla beroende, så fucking jävla UNDERBART.
 
Nya bikinin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0