13 september 2011

Hello!

Nu var det längesen senaste uppdateringen men så blir det ibland. Idag har jag varit med Fia och Cassie. Pluggat och lite sånt. Så fucking jävla kallt ute, och det blåser ju inte lite heller. Men det är ju nån orkan påväg hit Göterborg. Roligt. Men nu börjar jag längta lite till vintern, jul. Köpa och få julklappar! Vinterns höjdpunkt.
Imorgon är det ska vi nior hålla i mellanstadiets friidrotts dag så vi får sluta lite tidigare och då ska jag dra till min moster och rasta hennes hund. Fortfarande inte bestämt om det blir NRJ on friday men tror inte det alltså. För det första har mina pengar typ redan tagit slut fast det är i mitten av månaden och ingen är riktigt tagg. Annars får man hitta på nått annat. Har lust att dra in och kolla på bio också, en ny som kommit ut, Friends with benefits med Justin Timberlake. Verkar rätt bra! Men ja nu ska jag kolla på Kaos i Båstad, sen blir det duschen och sist sängen med en ny bok! Puss. :)

Snart kör vi vinterjackan igen! Bild från början av 2010. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0