Live your life

Hej hej

Nu är det helg igen, jag har väl redan gjort och använt det mesta av helgen. Helgalen kväll igår, spårade som fan men också så jävla roligt! Har sovit max 4 timmar inatt. Alla snodde allas sovplatser så det tog ett tag innan alla på riktigt lagt sig. På morgonen låg alla döda i soffan och kollade på film med onyttigheter. När jag kom hem var satt jag vid datan en halvtimme och sen somnade jag vid tre. Vaknade vid sju så jag värmde mat och nu sitter jag framför Fångarna på Fortet. Är ett gäng ute men vet inte om man kanske ska vara hemma, ta det lugnt och titta på Bröllopsduellen som börjar om 10 min? Ganska bra film faktiskt. :)
Nu har ni iallafall lite koll på läget och vi hörs vidare ikväll kanske? Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0