The crazy shit are the memories

Snacka seg söndag, lördag också. Fredagen tog all min energi, haha. Inte mycket som hänt idag, har mest suttit framför teven. Inte riktigt min dag idag, så nu tänker jag duscha, fixa inpacking, måla naglarna och ta hand om mig själv. Imorgon är det skola igen. Som efter alla söndagar och fler blir det. Vet inte alls hur det blir i helgen, skulle vilja gå på NRJ och dansa bort alla bekymmer. Men med NRJ så följer bekymmer. Haha, suck. Men ska snacka med lite girls n boys och se hur det blir. ;) Hoppas alla ni haft en bra helg, nu försöker vi göra den kommande ännu bättre!

Haha, fredagen!

Kommentarer
Postat av: Petra

vad är det högsta antal besökare du haft på din blogg? :)

2011-09-13 @ 15:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0