Ny vecka, nya tag

Hej på er!

Dålig blogg idag igen, har inte varit hemma en minut förutom nu på kvällen. I skolan var det skolfoto och det gick väl helt okej, blir ju aldrig helt stunning tyvärr haha. :) Efter skolan drog jag och Fia med Adelia hem till hennes crib där hennes lilla chihuahua valp Doris väntade. Sötaste hunden på jorden! Åh vilken liten sötnos. Blev helt kär, och när hon somnade i mitt knä(hon är lika stor som en hand ungefär) smälte man ju inte lite. Så mycket gos med lillan blev det men sen var det också mycket snack och vi spelade också Med andra ord. Aslänge sen man körde det. :) När jag kom hem mötte jag upp Emmy för att snacka lite skit sådär. ;) Bra start på veckan iallfall, det behövdes eftersom den andra blev sådär. Hoppas eran också blir bra! Imorgon har jag idrott på elevens val som första lektion, så Cassie min kära vän kommer och hämtar upp mig med moppen. Skönt att slippa gå så långt, haha.
Förresten så gjorde Fia och Adelia så jag sumpade godislöftet, haha. Men det är bara att ta nya tag! :)

Lillpluttan
Mina fina tjejer
Busig tjej...
Och exakt såhär liten är lilla Doris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0