Move along just to make it through

Hela dagen har jag bara segat sönder. Sundays. Mina går oftast till att städa, duscha och häng framför teven. Det stämmer ganska bra med min dag men jag har också valt outfit och look till skolfotot imorgon. Sista i grundskolan, får fan inte fucka upp det. Haha. Annars är det sådär nuförtiden, är en situation just nu som är helt sjuk. Förstod inte alls att det skulle bli såhär. Men life goes on. Statistiken fortsätter ändå vara bra vilket jag är så tacksam för. Ni är bäst. :) Ska försöka göra bloggen lite roligare i veckan men den här helgen har bara varit för seg och ja ganska sämst. Men som tur är kommer det fler som man kan göra bättre, men först kör vi en skolvecka! Juste, UTAN godis och andra onyttigheter. Jag ska klara det!


Kommentarer
Postat av: cammie

tack! Jag klarar inte en dag utan godis. haha

2011-09-05 @ 10:20:06
URL: http://tuschaa.blogg.se/
Postat av: neli

om JAG har klarat mig utan godis och andra onyttigheter under flera veckor, så kan DU också det ;)



hoppas du får en fin start på veckan tjejen =)

2011-09-05 @ 12:40:53
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0