Idol

Känns ju väldigt konstigt att jag inte kollat på ett enda avsnitt av Idol det här året. Okej det har bara varit två men jag är stort fan och missade nästan inget avsnitt förra året så det är konstigt för att vara jag. Men idag visade Cassie mig Moa Lignell som hade skrivit en egen låt och det var ju ruggigt hur duktig hon är! Låten var ju nästan för bra. Helt sjukt hur många oupptäcka talanger det finns.
Men hur bra Moa än var så kommer jag aldrig få en ny audition favorit för jag har redan sett min. Olle Hedberg med No Diggity. Alltså det finns fan inte ord, eller jo helt freaking A-W-E-S-O-M-E. Han kickar helt enkelt allas ass. Men Moa har en stark andra plats på listan. ;)

Så jäkla bra.

Men absolut bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0