Helgen

Hejsan!

Dåligaste uppdateringen på länge men nu sitter jag äntligen här framför datan. Ganska full rulle den här helgen fast jag inte hade så mycket planer. I fredags var jag, Cassie, Fia, Elida och Anton på premiären av Friends With Benefits som var asrolig! Värd att se på bio helt klart. Blev McDonalds före som vanligt också. ;) När Cassie och jag kom hem blev det krök med några grabbar. Haha ganska galet blev det, Cassie och jag tog moppen hem alldeles för tidigt på morgonen. På lördagen kom vi inte upp förräns 2, då blev det chill men sen drog vi ut igen på kvällen men det slutade med att jag, Cassie, Dannie och Simon åkte till Daniel där det också blev lite krök men inte länge. Trevligt medans det varade iallfall. Idag har jag tagit det väldigt lugnt och degat i soffan framför teven. Nu måste jag sätta mig och läsa på till NO provet. Sen blir det sängen för min del och back to school and reality. Yey...

Bilder från bion. :)


Hahaha, när kameran åker upp så är det alltid såhär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0