De senaste dagarna har jag...

Varit ledig på en torsdag och haft tjejkväll med fina vänner. Lånade Adelias ID Bare Minerals smink och blev förälskad.
Tagit egobilder när jag gjort mig iordning inför party.

Hejsan.
Det har varit sån usel uppdatering de senaste dagarna jag vet, men jag vet inte jag kanske behövde en paus? Nu är jag iallafall tillbaka och ska försöka göra mitt bästa för att hålla bloggen uppdaterad! Min vecka och helg har varit helt okej. På torsdagen var vi lediga och då passade jag och tjejerna på att ha tjejkväll på onsdagskvällen. :) Fredagen var det skola och sen krök med vänner på kvällen, inte igen. Haha. På lördagen kom jag och Cassie hem riktigt tidigt och kom inte upp förräns 14 på eftermiddagen. Men på lördag kväll blev det party med en massa människor. Dock spårade det lite vilket inte var så kul. Men annars var det helt okej med dans och trevliga människor. Idag ska jag ta det riktigt lugnt, tänkte träffa Emmy lite senare. Men först blir det middag och dusch! Later. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0