Baby, you know the deal


Hejsan!

Vilken seg dag, efter skolan var jag med Emmy och Cassie en stund men alla tre var lika sega så efter ett tag drog alla. Jag fortsatte kolla lite på teve och datan sen kom mamma hem och efter det blev det mat. Nu på kvällen har jag vilat lite och kollat på Idol. :) Helt okej, haha roligast är ju när Pelle och Alexander lackar på varandra. Men Bard säger ju fan nej till varenda en? Haha!
Strax ska jag duscha och sen göra lite matte tänkte jag. Efter det blir det sängen återigen. Imorgon skola igen och efteråt har jag inga planer men får väl se vad jag hittar på. Mitt i veckan liksom så urvalet är inte så stort...
Men nu säger jag godnatt, så hörs vi imorgon. Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0