4e september 2011

Hemma igen. Idag har jag upptäckt en jävligt smart app, Viber. Då kan man ringa och smsa gratis till alla som har viber. Funkar rätt bra!
Annars har väl dagen varit sådär, massa jävla saker som alltid ska dyka upp. Blir trött ibland alltså... Men livet går ju alltid vidare. Träffade aldrig Adelia eftersom att hon var upptagen idag tyvärr, men det får bli en annan gång som jag får träffa hennes lilla nya chihuahua unge Doris. Längtar!! Hon är väl lika liten som en kattunge, gulleplutt.
Imorgon tar jag dagen som den kommer, får se vad som händer liksom. Ska iallafall bestämma kläder, hår osv till måndagen eftersom vi har skolfoto då. Sista i grundskolan nu, och som alltid vill man ju se ganska bra ut iaf. Nu ska jag strax slå på nån film och lägga mig i sängen tänkte jag. Börjar bli lite seg faktiskt...

Godnatt! ♥


Saknar ljumna sommarkvällar, nuförtiden går man runt med skinnjacka och halsduk. Som på bilden när Mickis och jag hade picknik en kall kväll i början av sommaren, haha grillade marshmallows med hjälp av stearinljus...

Kommentarer
Postat av: cammie

fin header

2011-09-04 @ 23:02:55
URL: http://tuschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0