The best

Min helg! Moppeåk, bad och filmkvällar. Fredagen tillbringades hos Dannie och lördagen hos mig. :) Har aldrig haft så roligt förut när jag kollat på Bombay Dreams haha... Så det har alltså varit rätt chill den här helgen. Kollar på Patrik 1,5 för första gången i helgen som typ är min nya favorit film. Sven ♥ Men nu är det slut på slöandet, skolvecka igen med engelska och spanska prov. Men när den här veckan och nästa är förbi är det äntligen lov! Vi har redan planerat lite grejer så vi får se hur det blir med det. Och idag hade ju Britney konsert också, vi var för sega med att skaffa biljetter. Men vi håller utkik efter Rihanna biljetter, skulle vara grymt. Hörs imorgon. Sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0