Study




Idag har jag och finisarna Adelia och Cassie pluggat. Blev svenska men vi varvade med lite vila och telefonspel. :) Nordiska språk är verkligen inte min grej... Intresseskalan är låååg. Men roligare blev det iallafall när vi var flera! Efter blev det moppeåk och häng med några fler vänner. Nu är jag hemma och har lite ont i halsen. Då kör man på dunderkuren te+mjölk+honung+socker. Gott och bra för halsen! Sen lite halstabletter på det så brukar det bli bra. ;) Ska strax ta en snabbdusch och sen väntar min underbara säng, såg precis att Benidorm(haha) börjar nu men får väl offra det ikväll. Fan. Imorgon blir det marknad för hela slanten. Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0