You shoot me down, but I won't fall

Hej.

Lite gles uppdatering igen men vill verkligen försöka plugga så mycket det går nu. Bloggar när jag kan. :) Ser fram emot mot helgen eftersom imorgon drar jag och tjejerna till Fryshuset för att gå på The Wave! Är taggad som fan, första gången jag är på sånt party så får se om det är något att göra igen. :) Ska iallafall bli askul att dansa till bra musik, hänga med brudarna och se Newkid live igen. :) Det är White night så funderar fortfarande på vad jag ska ha på mig men det fixar sig! Så imorgon efter skolan blir det Elidas place sen vidare till stan. Kommer hem på lördag!

Annars idag har jag varit med kompisar bara och gått i skolan. Har inte hänt mycket mer, plugg som vanligt men tog mig en liten paus idag iallafall nu när teknik provet är gjort! Gick sådär, men men.
Nu måste jag börja packa och göra i ordning saker och ting. Men vi hörs vidare, puss!




Grym partylåt btw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0