When all the bagage just aint that heavy

10 dagar sedan jag sist bloggade. Har varit borta hela helgen sen har plugget helt ätit upp mig. Sjukt hur mycket vi har just nu. Prov, inlämningar, uppgifter... Men jag kämpar på, och tyvärr går det före bloggen. Men nu kände jag för att blogga trots att läxorna väntar. Min helg var riktigt bra. Först lite krök på fredagen och på lördagen kom dagen vi väntat på i över ett år nu. BREAKING DAWN. Den var så jävla underbart bra och spännande. Ett sånt där slut som verkligen gör att man inte kan vänta på den sista filmen. Såg den tillsammans med Elida, Cassie och Fia, alla fick väl nån tår i ögat men jag och Fia(töntarna själva) började fan böla. Haha... Twilight 4 ever♥

Veckan har spenderats med näsan i böcker och på läxläsningen med en massa skriv på datan. Imorgon ska jag och en hel drös med tjejer in till Gymnasiemässan i Älvsjö. Skönt med sovmorgon tänkte jag men insåg sen att vi var tvugna att ta kvart i 8 bussen, mysigt... Nej men hoppas att det hjälper valet med gymnasium lite på traven iallafall! :) Nu måste jag sätta fart, hörs! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0