The wave

Hemma igen! Helt galen gårdag, först hem till Elida efter skolan där vi käka tacos. Riktigt gott! Efter det delade jag och 5 andra tjejer rum och badrum och alla skulle göra sig i ordning! Efter lite tjat kom vi in till stan där vi mötte upp Hanad och co sen drog vi mot Fryshuset. Världens längsta kö och väntetid. Efter ett bra tag kom vi äntligen in och började dansa till grym musik! Hemgång vid 1 ungefär och nattkäk vid tekniska. Alla slocknade vid 3 hos Elida, tack tjejer för en underbar kväll! Ska göras om. :)

Idag har jag varit helt död, men dagen började iaf med en underbar frukost. Pannkakor med choklad på! Sen satt jag på bussen hem och på kvällen träffade jag Emmy ett tag men sen blev det hem och sätta sig vid datan. :) Imorgon ska jag städa och tvätta, väldigt behöveligt. Men nu ska jag fortsätta chilla soffan och titta vidare på XxX, god natt!


Jag och brudarna påväg mot fryshuset, Cassie bakom som fotar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0