School

Skola igen. Kör igång för fullt på en gång. Risk för dålig bloggning fram till onsdag eftersom vi har teknik prov då. Har inte pluggat mycket och behöver sätta mig och nöta in allt. Usch... Sen blir det no, so och matte prov också. Ja, får stå ut helt enkelt. Var också på SYO möte idag, visst hjälpte det lite men det står fortfarande mellan Frisör eller ekonomi programmet. Ska iallafall på älvsjö mässan nu i november och se om det är till någon hjälp!
Idag har det varit ganska chill. Har varit skittrött hela dagen och slocknade på soffan ett tag när jag kom hem. Sen träffade jag Bella en stund vilket var väldigt trevligt. :)
Men nu blir det sängen för min del, vi hörs imorgon. Sov gott!

Jag och Fia. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0