LOV, baby!

Äntligen lov! Hur skönt som helst att bara få chilla och inte tänka på plugget. Eller jo lite tyvärr iallafall men man kan göra vad man vill om dagarna. De senaste två har jag spenderat med ett gäng underbara tjejer. Jag, Cassie, Jessica, Dannie och Pernilla har sovit i Dannies lillstuga och kollat på film, fikat i Norrtälje och gjort en workout video med mig och Dannie, haha! ;) Mickis var med en dag också, inte sett henne på ett tag så det var dags! :) Jessica och Pernilla var på besök från min hemstad Sthlm och imorgon ska vi dit och hälsa på dem istället då och hänga på plattan. Haha nej, skämt åsido. Men först blir det tandläkaren och efter det shopping i stan. Hoppas på att hitta lite fint vilket behövs. Uppdateringen har varit gles men uppdaterar när jag känner för det. Nu blir det Freaky Friday sen sovtime. Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0