Soligt, äntligen!

Pressar 90210 just, så jävla spännande! Ska precis börja kolla på säsong 3 och det hände så mycket i sista avsnittet av säsong 2 så nu längtar jag tills det laddat klart. :)

Idag har det varit skola och ja, den var inte så bra först men allt löste sig så nu är det bara bra. Jag är hundvakt idag och ska dit senare, efter det ska jag med Mickis på en fotbollmatch som vi ska kolla på. Emellan ska jag försöka klämma in lite plugg också. 

Det har varit riktigt fint väder idag, lite blåsigt men det var verkligen varmt så det märktes inte så mycket. Det är fortfarande lite eftermiddags sol. :) Solen är verkligen en depp dödare.


Bild från Juli förra året i sommar solen en kväll i Grisslehamn.

Kommentarer
Postat av: M E R E I

- Trevlig helg :)!

2011-05-06 @ 21:11:20
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0