You in my head

Kväll igen. Dagarna går så satans fort, och om 9 dagar får vi sommarlov. Idag har jag kommit på några låtar så jag ska försöka välja en, har fixat ett sommarjobb(cashflow you know) och dedär med klänningen jobbar jag på.
När jag kom hem var jag väldigt upptagen med att fixa detta, men sen slutade det med att jag somnade på soffan och det behövdes verkligen. Skoldagen har mest varit håltimmar, förstår inte riktigt varför de drar dit oss när vi inte har någonting kvar att göra? Men imorgon är det sista sen har vi massa ledighetsdagar. Kvällen har också varit lugn!

Ska alldeles strax ta en snabbdusch och välj kläder verkar vara en bra idé... Sen blir det godnatt!

Vafan är det här för skitprognos för imorgon???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0