It doesn't work that way

Hejsan!

Vart inge bra bloggning alls igår med det var ganska fullt upp. Cassie & Dannie var med mig hem och senare kom Mickis förbi också. Slutade med att vi stressade iväg till bussen men vi hann iallafall! När vi kom fram började jag och bandet köra nästan på en gång så vi var väl klara vid 8 nånting, men vi tog bussen vi halv 10 hem. :) När vi kom hem drog vi ut igen och träffade massa folk. Riktigt trevlig kväll blev det! :)

Skulle gärna lagt in lite bilder men på något sett fick Dannie med sig den till Stockholm så antar att jag får hem den igen imorgon eller på måndag, aja sånt är livet. :)
Det blir nog utgång idag igen så jag vet inte hur mycket bloggning det blir men let's see. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0