Lugn dag

Hejsan!
Nu är jag hemma igen efter skolan, jävligt chill dag kan man säga. Det enda vi gjorde var att orientera och lösa korsord. Resten av lektionerna blev håltimmarna, på ena timmen sov jag och Cassie och det var så jävla skönt! Vi hade också sovit på rasten innan så det blev typ 1½ timme. SKÖÖÖNT! Då slapp jag däcka i soffan när jag kom hem. ;)

Nu ska jag strax börja fixa lite i mitt rum och sen ska jag ut i den fina vädret med min fina Mickis! Men känner att mitt rum skriker på hjälp, det ligger kläder överrallt och lite damm här och var. Min blommor dör snart också och jag har lovat mig själv att sköta dom så dom ska snart få vatten.

Bilder från idag





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0