Time is running out

Har ingen tid för bloggen, har mycket på schemat. Har massa planer för i veckan, tandläkaren, spelning, speedway m.m. Det ska jag hinna med och allt plugg som ska vara klart den här veckan! På söndag sätts betygen. Vet på ett ungefär vad jag kommer få men jag ska kämpa mig igenom sista veckan, sen får jag ett uppehåll på 2 månader. Ska bli så JÄVLA skönt. Bara ett år kvar då i grundskolan!

Skolan har varit rätt chill. Först spanska sen idrott & läsning. Sista timmarna var det engelska och svenska, vanligtvis skulle jag tycka att detta varit rätt jobbigt men behövde de flesta timmarna till att bli klar med saker och ting. Engelskan är iallafall över! Kvar är svenska, hemkunskap, och idrott! Sen gick jag hem och tog det lugnt, känner att jag behöver det. Ha en lugn stund, många saker som far runt i huvudet. Vart är OFF knappen?

Så jävla heta, me & Bella ♥

Skön låt

Kommentarer
Postat av: Bella

Hahaa, snygga vi e Lollo ! ;)

2011-05-23 @ 19:06:41
URL: http://flickansomeblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0