Stek dag!

Hej bloggen!

Idag efter skolan var jag med Cassie och direkt efter vi ätit klart drog vi ner till min moster och stekte. Det var, håll i er... 48(!!!) grader på hennes framsida!!! Vi blev fucking stekta. Efter typ 15 min var det så jävla varmt så vi drog ner till vattnet och typ dränkte överkroppen i nästan iskallt vatten, haha. Sen drog vi upp igen och så fortsatte vi så. :D

Det kommer inte blir så bra bloggning i fortsättningen heller måste jag säga eftersom att jag har planer för hela veckan, men jag ska försöka så gott jag kan! :)

För en halvtimme sen ungefär kom jag hem efter att jag fick ett ryck till att gå upp till Ica och köpa glass och kex så jag drog med mig Mickis upp så hann man catch up med henne också eftersom hon inte varit i skolan idag. :)

Stek bilderna







Olala...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0