Square one?

Nu är jag hemma igen! Gjorde hemkunskapsprovet och det gick faktiskt ganska bra. :) Nu när det är klart är kvarstående bara svenskan, fortsättning på matteprov och ett litet orienterings prov! Måste skriva om plugget så att man ser resultat men om två ynka veckor kommer jag inte behöva skriva om plugget på typ 2 månader! :D

Om en timme ska jag iväg till Norrtälje, har kikat på en bikini som jag troligtvis ska köpa och sen ska jag iväg till en sångtävling där jag ska vara domare, ska bli spännande! :) Det håller väl på i 2-3 timmar och sen tar jag bussen hem. Uppdaterar mer då. :)

När jag vann Roslags Talang(tävlingen) förra året. Jävligt vackra bilder men var inte beredd alls och ett år yngre haha ;) Var skitroligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0