Speedway

Kom precis hem från matchen. Det var riktigt kul! Och rospiggarna vann som sagt. :D Men det är jäkligt underhållande på Speedway, Fillan var där också så jag hängde med henne. :) Innan matchen började var Minnah där och sjöng och jäklar var bra hon sjöng What are you waiting for, bäst! :D

Börjar få lite ont i halsen så jag knarkar halstabletter just nu, funderar på att ta lite glass? Måste också plugga lite engelska innan läggdags, prov imorgon. Men jag tror det kommer gå bra! :)
Imorgon blir det hem till Dannie som jag skrev så jag vet inte riktigt hur det blir med bloggen eftersom att det är hennes dag, men jag kanske slänger iväg ett mms/sms inlägg. :)

Bilder från matchen



Vi hörs imorgon, sov gott. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0