Skansen + trött tjej

Hejsan!

Det blev dålig uppdatering idag men den har varit lång. Först vaknade jag 6 efter att inte ha sovit så många timmar som jag behövde och vid 7 drog vi till Stockholm. Väl framme vid Skansen så fick vi program osv, sen fick vi gå runt på alla stationer och kolla på djuren. Stationerna var ganska tråkiga, vi gjorde en där man vann bullar. Haha. :) Sen tittade vi mest på djuren, björnarna var favoriten. :)

Efter det köade vi i en fucking timme för att få våra brända mandlar. Efter den timmen stod Linn längst fram så jag bad henne köpa till mig, när jag väntade på henne hörde jag Tove Styrke från scenen och när jag skrek det till Linn kutade vi till Solliden. Fan va bra hon är! :D Artisterna var Tove Styrke, September(!!), Swingfly och såklart söta Måns Zelmerlöw som var konfrencier. Konserten var bäst!

Vädret var ju helt otroligt? Först snö sen spöregn? Men ja, dagen blev ganska bra trots det. Men nu kan värma gärna få komma tillbaka. På hemvägen somnade jag på bussen och för ett tag sen somnade jag också på soffan. Trött tjej.




Såhär såg jag ut hela dagen. Luva, halsduk, en för kalla skinnjacka och tjocktröja. Fabulous outfit. ;)








Julia, Hibak och Linn. :)

Passande skor till vädret.





Kanske kommer in nått videoklipp, får se. :)

Nu ska jag finslipa min SO och sen ska jag sova, vi hörs imorgon. Godnatt! ♥



Kommentarer
Postat av: Antooon

Haha brända mandlarna..

2011-05-04 @ 17:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0