Sjuka människor

Hej hej!

Nu sitter jag i Isabellas säng med henne och Emilia, Bella snackar i telefon with a boy! ;) Det är mega varmt och Emilia vill strippa. Hennes nummer är 0767****** haha nej jag bara skoja. :D
Senare kanske jag ska hjälpa Bella att färga hennes hår. :)

Först ska snart hem och välja kläder och sånt till imorgon. Måste duscha också. Imorgon blir det nämligen ferre med massa människor. Bl.a dessa två brudar. Ska iallafall bli jävligt kul! :)
Men innan det är det skolan och dagarna minskar och sommarlovet kommer närmare. Längtar!!!
Men nä nu ska jag fan ta och öppna ett jävla fönster, kanske ta av mig skinnjackan också?

xoxo




Senast jag färgde Bellas hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0