Sängen!

Nej nu ska jag gå och lägga mig. Känne att det börjar bli dags, eller hur? ;) Men imorgon blir det antagligen en ganska chill skoldag.

Den här veckan är inte lika fullspäckad som den senaste var, men hoppas att helgen bjuder på nått trevligt. Men vi går faktiskt bara 3 skoldagar den här veckan. Måndag, tisdag och onsdag! Sen är vi lediga torsdag, fredag och helgen såklart + måndag. Så det blir 5 dagars ledighet och efter det går vi ca 3 dagar sen är det sommarlov. Fattar det inte riktigt än, inga mer prov eller skrivningar på 10 veckor? FRIHET!

Nu ska jag gosa ner mig i sängen med Damernas, godnatt på er! :)


Kommentarer
Postat av: Adelia

SV: Hahaa, jaa det va det :D

2011-05-30 @ 09:43:00
URL: http://lifeasadelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0