Photoshoot

Mickis och jag har varit ute och fotat större delen av kvällen, sen ringde vi Dannie & Cassie så de kom upp och så körde vi moppe. Så jävla mysigt! :D Dock inte myggorna, men trots det har det varit en riktigt skön dag! :D

Snart blir det antagligen ny header, måste bara sluta vara så lat och sätta mig vid photoshop. Den enda är att det tar ju ett tag att få en header riktigt bra så man hinner ju tröttna efter 10 min. Men jag ska! Har lessnat jäkligt hårt på den jag har just nu, och jag ser ju skapligt liten ut på bilden också? ;) Men ska alltså ändra den!

Imorgon blir det antagligen en till chilldag och efteråt vet jag inte alls vad som händer, antingen är jag hemma eller så blir det att vara med nån vän! Nu när de lediga dagar börjar ska jag till stockholm, hälsa på pappa och vara med fina kompisar! Hörde att det skulle bli bra väder så då kan man bättra på brännan också, underbart!
Nu ska jag sitta uppe ett tag till och sen ska jag hoppa ner i sängen så hörs vi imorgon.

Puss & Godnatt! ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0