Morsdag

Så idag grattar vi alla mammor! Jag vill speciellt säga det till min mamma eftersom hon är universums och världens bästa mamma!!! ♥♥

Igår blev det Norrtälje igen, det var väl helt okej men inget special. :) Vaknade upp hos Mickis idag och sen drog vi upp och köpte morsdag presenter! Efter det stack hon till sin match, och jag gick dit lite senare.
Efter matchen kom jag hem och har ätit godaste kyckling wooken nånsin, och mest tagit det lugnt och firat kära mor.
Och juste, jag har inge plugg så jag behöver inte PLUGGA. Tänkte att ni ville veta liksom? Känns förjävla gött. Om mindre än 2 veckor är det sommarlov och tror inte att jag nånsin varit så lättad över det.
Fick tillbaka kameran idag så bilder kommer antagligen in senare ikväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0