Lång dag

Fyfan va trött jag är, somnade på soffan för inte så länge sen men är ändå lika trött. Fast en sak som piggar upp är att klockan är 9 och det är fortfarande ljust ute! :D Sommar känsla!

Idag var vi alltså på brandstation och vi fick träna på HLR, släcka bränder och så blev det lite föredrag och kort filmer. Helt okej dag! Imorgon är det fredag och sen helg, den ska spenderas med plugg eftersom att vi ha 3 prov nästa vecka. Skulle egentligen ha följt med Dannie och söka till Idol men allt körde ihop sig på min sida... Så nej så blev det inte men jag håller tummarna för henne här hemma ändå! :) Lycka till gumman. ♥

Efter att vi kom hem från Norrtälje där vi var så blev det fint väder, det hade varit mulet hela dagen. Så jag var med Isabella ett tag och hon bjöd på lite fika, fin flicka är hon. :) 

Jag vet inte hur bloggningen blir imorgon eftersom det inte var den bästa idag. Men jag ska försöka, nu kan jag mms blogga men jag måste bara göra det till en vana. Annars glömmer jag det alltid. 

Nu blir det lite plugg och sen ska jag duscha om jag hinner. Vi hörs imorgon! 
Godnatt ♥

gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0