jag är så het, kan ingen svalka mig?

Fyfaaan vad varmt! Nu är det sommar, på riktigt. Vi har suttit ute på rasten idag och det stekte som aldrig förr. Fast det roliga är att det inte ens känns som att det varit vinter, utan att sommaren har varit här hela tiden. Men nu är det väl iallafall vår tur? Efter den här vintern? Äntligen säger jag bara!!!

Kom hem från skolan för 2 timmar sen och nu ska jag ska jag snart äta middag. Efter det blir det återigen plugg, eftersom vi har No prov imorgon. Spanska provet idag gick iallfall ganska bra och jag fick jättebra resultat på svenskan. :D Det flyter på! Därför gäller det att fortsätta plugga på och inte tappa det! 
Hann inte steka när jag kom hem eftersom att när jag kom hem så låg i nyckeln i sitt vanliga fack i min väska så jag antog att den låg kvar i skåpet i skolan. Fan tänkte jag eftersom jag kommit hem lite tidigare än vanligt. Men jag gick tillbaka till skolan och kollade i skåpet där den inte heller låg? Vafan? Så kollar jag i väskan igen och vad ser jag inte, nyckeljäveln ligger längst ner i väskan... Då gick jag dit helt i onödan och kom hem senare än vanligt. Skit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0