Interesting

Nu är jag hemma igen efter en lång kväll. Speedway matchen hängde jag inte med så mycket på haha. Träffade först Fillan, Moa och Julia där så vi var väl mestadels av matchen. Träffade sedan på lite mer folk. Intressant kväll! Men det var trevligt. :) Nu ska jag sätta mig och skriva vidare på min lilla novell.

Imorgon är det fullt schema igen, efter skolan kommer jag hem med Cassandra skulle jag tro om inte hon tar moppe hem och seeen kommer till moi. Vid 6 drar vi till Norrtälje där jag och resten av bandet har en spelning! :) Efter det drar vi nog vidare till U-Huset där Swingfly och några lokala band ska spela. Har redan sett Swingfly men han var ju grym på att rappa så en gång till skadar inte! :) Kom just på att jag ska springa "Hammarbyrundan" imorrn på idrotten. Så antar att jag lär vara död imorgon...

Men på tal om Cassandra, idag fyller hon 15 år så ett stort Grattis till henne. Hon är en av mina bästa vänner, ställer alltid upp och jag älskar henne så! :)

Var tvungen att hitta en typisk Cassie & Lollo bild, hittade en mjukare version av våra fina bilder. Haha ni ska se vissa andra alltså...

Kommentarer
Postat av: Bästa cassie

men gumman,vad gullig du är då <3

du min bästis.

love you <3

2011-05-27 @ 13:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0