Im back!

Förlåt för mycket dålig uppdatering men har varit mycket på g och ja, man måste få lite frihet ibland. :) Vädret är fortfarande skumt, dagen startade med fint väder och avslutades med spöregn. Har spenderat dagen med min mickis! Mycket trevligt, haha vi tog en liten powernap efter vi kollat på säsongsavslutningen av 90210. Kan väl inte säga att jag hängde med så bra trots de. :D

Idag hade vi matteprov och det gick inge bra alls. Men vad ska jag göra åt de nu, bara att ta nya tag. Tänker iaf inte ge upp. :) Men annars har skoldagen varit helt ok. Tappade rösten på morgonen pga av min lilla sjukdom och sen fortsätter jag dagen med att sjunga så jag är ju bara lite hes nu. ;)

Nej nu ska jag fortsätta med mina chatter och skön musik, bra avslut på dagen.
Vi hörs, puss & godnatt! ♥

Mickis idag i regnet, fotbollströjan som paraply. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0