Homecoming

Kom hem vid 9 och har tagit det lite lugnt nu. Satt alltså med i juryn i en tävling, det var kul faktiskt! Ska vara de igen i finalen den 11e juni. :) När jag kom hem smaskade jag på lite godis som mamsen och jag köpte i Norrtälje, ajabaja på en onsdag. Men vafan njut medans man kan liksom! :) Tog ett litet snack med Cassandra i luren, var ju några timmar sen man hördes av sist. Katastrof, hehe. ;)

Imorgon blir de school, sedan hem och skriva novell och ska sedan iväg och heja på Rospiggarna i Hallstavik. Fillan är där också så ser ni två snygga brudar är det vi. ;)
Nej nu ska jag strax börja göra mig i ordning för lite sömn, ska bli skönt!

Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0