Godnatt ♥

Nu ska jag börja dra mig mot sängen. Har varit en skitrolig dag! Först häng med Isabella och Emilia. På kvällen var jag med Bella igen och sen kom Mickis och Wille. Efter det kom det mer folk och jag har skrattat som fan! :D Haha riktigt najs dag! Morgondagen kommer nog inte bli sämre, Amandas 16 årsfest med mina favoriter och massa nytt folk! Allt tjat om att världen går under, jag ska leva på lördagen men ändå ska jag dance til the world ends! :D

Har gjort i ordning mig lite nu på kvällen, valt kläder och duschat. Imorgon gäller bara att få på sig kläder och smink och så ska jag måla naglarna roooosa. :) Vet inte riktigt hur det blir med uppdateringen, vi lär ha lite stressigt. Skolan slutar två och då ska Dannie, Cassie och Mickis och jagsjälv dra hem till mig och göra oss i ordning. Vi måste sticka upp till Ica också och hitta något att äta. Vid halv 5 drar vi härifrån och kl 7 är vi vid festen!

Ha en lika bra helg som jag ska ha! :)

Skön bild från en kväll när jag och ett gäng drog ut! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0