90210

Kom hem från skolan för nån timme sedan och har käkat och just nu kollar jag på 90210. :D När det är slut ska jag börja plugga engeska. Måste också fixa något att äta innan jag sticker iväg på speedwaymatch. Men inte blev det åska idag iallafall som alla snackade om? Helt okej väder, kom nån skur på förmiddagen men inte varade det länge. När jag kom hem var det soligt och varmt! Hoppas det inte börjar regna ikväll...

Imorgon ska jag, Cassie och Mickis hem till Dannie för att fira henne och vi ska tälta!!! Haha jag är så jäva taggad! :D Sist jag tältade var några år sen så det ska blir askul, men bara det inte börjar regna så vi måste dra in till stugan vi annars sover i. Men det kommer säkert blir riktigt roligt oavsett vad! :)


Dannie förra året när vi firade henne, efter en sväng med moppen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0