4 maj 2011

Hej bloggen!

Dagen idag har varit lite sådär halvdepp men soft. Fick reda på att det var heldag men Ensemblen, vårat skolband som man kan kalla det där jag sjunger. :) Vi lirade våra låtar, eftersom vi har en spelning nu i slutet av maj. Det är mycket på schemat den här månaden. Lämnade också i SO:n idag så nu är det bara att hålla tummarna...

Imorgon ska vi till brandstationen och göra massa övningar och sånt. Hoppas det blir kul, Mickis och Dannie sa att det var jäkligt kul när de var där förra året. :) Synd bara att brandalarmet kommer gå när jag och Cassie drar in på stationen. Vi är för heta. :D

Nu ska jag iväg och fixa maten jag ska ha med mig imorgon sen blir det nog lite data eller tv, efter det, godnatt!


Ring the alarm, liksom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0