21 maj 2011

Hej bloggen

Idag vaknade jag och Mickis vid halv 2! Men det brydde jag mig inte om för det behövde jag sen igår. Det blev en riktigt rolig kväll! Jag och Fia dansade som galningar hela kvällen, musiken var toppen! I början blev det lite kaos och om inte ännu mer när polisen kom och började hälla ut drickan som vissa hade med sig. De var där typ hela kvällen och bevakade oss, haha. Men det var en så jävla rolig kväll ändå! Bättre ju senare klockan blev. Vid 12 tog nästan alla bussen hem, har aldrig suttit på en så full buss förut. Kändes som att vi satt en hel jävla skola på den. 

Annars har det inte hänt mycket idag, Mickis och jag köpte året första mjukglass! Så jäkla gott! :D Senare blir det att träffa henne igen tror jag om inget annat dyker upp.

Choklad ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0