Take the time you need

Hej på er!
Hoppas dagen har varit bra, det har min. Jag vaknade vid 12 ungefär och lackade lite för att jag gick upp så sent, men vafan är det helg så är det. :) Fixade mig i ordning lite och efter det och lite datahäng drog jag ut med Emmy och Melinda. Vi snackade och gick runt lite. Sen gick vi till Ankaret och käka och min underbara Emmy bjöd mig på pizza. Dog när jag ätit klart för att jag var så jävla mätt. Sen mötte vi upp Bella och chillade lite, blev lite häng med Freddan, Rasmus och Micke också. :)
Sötnosarna Emmy och Melinda

Kommentarer
Postat av: melinda

Nej men lollo , du är söt!

men vilken bild du tog :o♥

2011-03-14 @ 06:58:48
URL: http://meliindakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0